STAR

STAR 8.125

   

Silnik: MAN typ D824LFL10 czterocylindrowy, turbodoładowany z wtryskiem bezpośrednim i chłodzeniem ładunku, spełniający wymagania EURO2, pompa wtryskowa z regulatorem wielozakresowym. Pojemność skokowa 4580 cm3. Moc 92 kW (125KM) przy 2400 obr/min. Max moment 500 Nm przy 1200 ÷ 1400 obr/min.

Skrzynia biegów: mechaniczna, synchronizowana, f-my ZF, typ S5-42, pięciobiegowa.

Osie:przednia - sztywna belka ze zwrotnicami; tylna - napędzana z pojedynczą przekładnią stożkową o przełożeniu 4,33.

Zawieszenie: - resory wielopiórowe lub paraboliczne, oraz dodatkowe resory gumowe na osi tylnej. Stabilizatory mechaniczne osi przedniej i tylnej. Amortyzatory teleskopowe hydrauliczne na obu osiach.

Układ kierowniczy: przekładnia kierownicza mechaniczna ZF, śrubowo-kulowa o wspomaganiu hydraulicznym wewnętrznym. Regulowane położenie koła kierowniczego.

Układ hamulcowy: Hamulec roboczy: bębnowo-szczękowy, pneumatyczny, dwuobwodowy. Automatyczna regulacja luzu szczęk hamulcowych. Hamulec pomocniczy (awaryjny) działający na koła tylne.

Instalacja elektryczna: jednoprzewodowa 24V z biegunem ujemnym na masę, alternator 28V-55A, dwa akumulatory 2x110 Ah, rozrusznik 4 kW.

Kabina kierowcy: licencja MAN, typ 152, 2 lub 3 miejscowa, odchylana hydraulicznie, z lukiem w dachu. Wentylacja i ogrzewanie wymuszone dmuchawą z nawiewem na szyby i nogi. Elementy kabiny najbardziej narażone na korozję są ocynkowane. 

Dopuszczalna ładowność samochodu ciężarowego 8.125 ze skrzynią ładunkową STAR: 3900 kg
Konstrukcja skrzyni ładunkowej: burty aluminiowe, pałąki i opończa kpl. o wysokości uzgodnionej w zamówieniu. Opcja na życzenie: - listwy boczne; - nakładki na burty; -zamknięcie celne.