RENAULT PREMIUM LANDER

Objętość: tekst - 14,3kB; obraz - 109kB

Nowa gama Premium Lander Renault Trucks odpowiada na specyficzne zapotrzebowania budownictwa: dostawa materiałów na budowę, zbiórka produktów rolnych, wywrotki zaopatrujące budowę. Dzięki swojej zwrotności, mocnej budowie i komforcie, Renault Premium Lander radzi sobie z taką samą łatwością na drodze, jak i w najtrudniejszym terenie, udowadniając swoją wszechstronność.

WYJĄTKOWA MOBILNOŚĆ

Renault Premium Lander łączy w sobie wszystkie zalety, które pozwalają na szybkie i bezpieczne przejazdy, bez względu na warunki.

  • Najlepszy prześwit pod przednią osią w pojazdach tej kategorii

  • Seryjne opony 13 R 22,5 mm

  • Wzmocnione przednie zawieszenie mechaniczne

  • Wzmocnione tylne zawieszenie mechaniczne i pneumatyczne

  • Most o podwójnej redukcji

  • Blokada mechanizmu różnicowego

  • Szeroki wybór silników łqczqcych moc wysokim momentem obrotowym przy niskich obrotach silnika

  • Niezwykle skuteczny układ hamulcowy tarczowo-bębnowy oraz ABS we wszystkich modelach ;

  • Seryjny EBS w ciągnikach 4x2 (Premium Route)

  • Zautomatyzowana skrzynia biegów we wszystkich pojazdach wyposażonych w 11-litrowy silnik

DUŻA ŁADOWNOŚĆ l SOLIDNA KONSTRUKCJA

Renault Premium Lander jest świetnym połączeniem ładowności i solidnej konstrukcji.

  • Najlżejszy pojazd w swojej kategorii (w wersji 4x2)    

  • Seryjnie montowana oś przednia o nośności 8 ton

  • Przedni resor wzmocniony dla większej ładowności

  • Plastikowe zderzaki

WYSOKI POZIOM KOMFORTU

Dzięki komfortowemu wyposażeniu wnętrza, Renault Premium Lander łączy w sobie wydajność i przyjemność życia na pokładzie kabiny.

  • Duży wybór kabin, aby sprostać wszystkim przeznaczeniom: krótka, głęboka lub „Global"

  • Ergonomiczna deska rozdzielcza

  • Okno w tylnej ścianie kabiny

  • Brzęczyk biegu wstecznego

Renault Premium Lander - charakterystyka techniczna

Kabina

Kabina krótka: głębokość 1,6 m 

Kabina „Global": głębokość 2 m 

Kabina głęboka: głębokość 2,2 m

Układ napędowy

Jeden silnik, cztery moce 

270 dCi

  • Moc 265 KM - 195 kW przy 2400 obr/min

  • Moment obrotowy 1210 Nm (92 mkg) przy 1200 do 1700 obr/min

320 dCi

  • Moc 313 KM - 229 kW przy 2000 obr/min

  • Moment obrotowy 1210 Nm (123 mkg) przy 1000 do 1700 obr/min

370 dCi

  • Moc 361 KM - 266 kW przy 1900 obr/min

  • Moment obrotowy 1670Nm (170 mkg) przy 1050 do 1400 obr/min

420 dCi

  • Moc 412 KM - 303 kW przy 1900 obr/min

  • Moment obrotowy 1870 Nm (189 mkg) przy 1050 do 1400 obr/min

Skrzynie biegów

Biegi przednie Biegi wsteczne
ZF 9 S 109 OD /DD 9 1
ZF 16 S 109 OD 16 2
ZF 16 S 151 OD 16 2
Astronic OD (w opcji) 12 2
Optidriver OD (w opcji) 16 2

Mosty / osie

1341/1345 o podwójnej redukcji, z blokada mechanizmu różnicowego

Nośność osi przedniej 8 ton.

 Wzmocniony przedni resor

Zawieszenie / Układ hamulcowy

Wzmocnione przednie zawieszenie mechaniczne. Wzmocnione tylne zawieszenie mechaniczne w podwoziu 4x2. Pneumatyczne w ciągniku 4x2  i podwoziu 6x2

Układ hamulcowy

ABS we wszystkich modelach EBS w ciągniku 4x2 (Premium Route) 

Ciągniki Route: 4 hamulce tarczowe

Ciągniki i podwozia Distribution: hamulce mieszane tarczowo-bębnowe

Prześwit

Na przykładzie Renault Prenium 4x2 terenowy z oponami 13R22,5

Pod zderzakiem 529 mm
Wysokość stopnia 600 mm
Pod osią przednią 321 mm
W rozstawie osi 300 mm
Pod mostem tylnym 250 mm

Tabela gamy

Podwozia Silniki Napędy Distribution Route
270 dCi 6 4x2

X

320 dCi 11 4x2

6x2 

X

X

370 dCi 11 4x2

6x2

X

X

X

X

420 dCi 11 4x2

6x2

X

X

Ciągniki
320 dCi 11 4x2 X
370 dCi 11 4x2 X X
420 dCi 11 4x2 X

Rozstawy osi

Odległość 4x2 6x2
od 1-ej osi do 1-ego mostu Podwozie Ciągnik Podwozie
3,650m X
3,815m X X X
4,090m X X
4,365m X X
4,750m X X
5,190m X X
5,575m X X
5,960m X X

30-11-2004