Renault Midlum II

Objętość: tekst - 6,95kB; obraz - 452kB

     

Gotowy do pracy.

Renault Midlum został tak skonstruowany, aby spełniać wymagania wszystkich rodzajów dystrybucji : zaopatrzenia, spedycji, transportu w warunkach chłodniczych, transportu materiałów budowlanych, śmieciarek etc. Aby w pełni odpowiedzieć na wszystkie potrzeby użytkowników Renault Midlum jest dostępne aż w 11 rozstawach (od 2,700 do 6,780 m), a długość pod zabudowę waha się od 3,322 do 10,182 m. Dzięki temu użytkownik może swobodnie dobrać konfigurację, która najbardziej będzie odpowiadać wymogom jego branży.



Kabina do wyboru.

Renault Midlum oferuje dwa typy kabin:
- Kabinę krótką o małej przestrzeni,
- Kabinę "Global" która posiada 400 mm dodatkowej długości użytkowej aby zapewnić większy komfort.

Uproszczona zabudowa.

Od początku pomyślany jako pojazd do różnych zastosowań, Renault Midlum jest zbudowany w oparciu o ramę fabrycznie przystosowaną do montażu różnych typów zabudowy. Podwozie Renault Midlum przygotowane jest na każdą ewentualność: zasilanie do agregatów chłodniczych, zamontowanie platformy samozaładunkowej bądź dźwigu zakabinowego. 



Pojazdy specjalne:

Renault Midlum jest idealnym narzędziem dla szeroko pojętej dystrybucji, spedycji, branży budowlanej. Jest również dostępna cała gama pojazdów specjalistycznych: pojazdy budowlane, cysterny, śmieciarki polewaczki/zamiatarki, pojazdy prewencji, pojazdy 4x4 off-road. 

Nowa osobowość.

Osłona przednia całkowicie zmieniona podkreśla jego moc, owiewki aerodynamiczne zmniejszają opór powietrza.
Nowe lusterka regulowane elektrycznie zapewniają zwiększenie bezpieczeństwa poprzez : lepszą widoczność, ograniczenie powierzchni martwego pola, redukcję drgań dzięki wzmocnionemu ramieniu.  Nowy kształt lusterek, sprawdzony w tunelu aerodynamicznym, minimalizuje drgania oraz hałas powodowany przez opływające pojazd powietrze.



Łatwość w użytkowaniu.

Dzięki kompaktowej kabinie (szerokość 2,40 m) ze skróconym przednim zwisem, małemu promieniowi skrętu, dużej widoczności i doskonałemu układowi napędowemu, Renault Midlum jawi się jako wzór zwrotności zarówno w ruchu miejskim jak i na krętych drogach. 

Łatwy dostęp:

Aby ułatwić kierowcy wsiadanie i wysiadanie z pojazdu, Renault Midlum wyposażono w Koncept Access Renault Trucks: kąt otwarcia drzwi 90°, schodki przeciwpoślizgowe umieszczone na osi drzwi, poręcze umieszczone po obu stronach, regulowane siedzenie i odchylana kierownica 

Komfort jazdy:

Na desce rozdzielczej umieszczono w trzech oddzielnych strefach kontrolki informujące o parametrach jazdy i stanie pojazdu. Kierowca od razu znajduje wszystkie potrzebne mu informacje. Szerokie, przeszklone przestrzenie gwarantują doskonałą widoczność.
Przeszklone drzwi "Vision" od strony pasażera ułatwiają manewry wzdłuż chodnika.


Optymalna prędkość użytkowa.

Silnik dCi 6, 6 cylindrów, 6,2 l pojemności w wersjach 215 i 265 KM 
Silnik dCi 4, 4 cylindrów, 4 l pojemność w wersjach 152 i 174 KM

Są to silniki o dużej wydajności, które wpływają na zwiększenie efektywności wykonywanych prac transportowych.
Wysoki moment obrotowy, osiągany od 1200 obrotów na minutę, w szerokim zakresie pracy zapewnia doskonałe osiągi na niskich obrotach. Silniki Renault Midlum wyposażone są w elektroniczny system sterowania i w Cruise Control (seryjnie w pojazdach 12-18 t). Te dwa systemy zwiększają komfort jazdy gwarantując optymalną pracę silnika i zużycie paliwa.

Silnik dCi 6 jest wyposażony w system EGR, ograniczający emisję szkodliwych związków do środowiska.
Aby jeszcze lepiej dostosować się do potrzeb użytkowników oferta Renault Midlum składa się z: 6 typów skrzyń biegów (5 do 9 biegów do przodu, 1 bieg wsteczny), (+ automatyczna skrzynia biegów Allison 3060 w wersji BOM), 4 rodzajów mostów: z pojedynczą redukcją mostu z podwójną redukcją. 

Maksymalna ładowność użytkowa.

Renault Midlum jest oferowane w gamie od 7,5 do 18 ton masy całkowitej. Pomyślany jako pojazd efektywny, zapewnia najlepszą na rynku ładowność dzięki swojej niskiej masie własnej.

Wzmocnione bezpieczeństwo.

Renault Midlum wyposażone jest w system skutecznych hamulców: 4 hamulce tarczowe wentylowane, układ sterowany pneumatycznie, 
najnowszy system ABS. Dla bezpieczeństwa użytkowników pojazd jest wyposażony w: fotel z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa i z zagłówkiem, przednią belkę przeciwnajazdową, tylną belkę przeciwnajazdową.

2006-03-04