Kabiny SCANII

...::: CR19 :::...

SAMOTNA JAZDA: KWESTIA WYBORU.

Kabina sypialna serii 4 typu R oferuje znacznie więcej niż może oczekiwać doświadczony kierowca. W porównaniu do kabin Topline, które mają wysoki kopulasty dach i umieszczone z przodu miejsce do spania, kabiny typu R mają podobną stylizację i wymiary wnętrza, jak również bogate wyposażenie, włącznie z cztero punktowym zawieszeniem pneumatycznym. Przestrzeń wewnątrz kabiny jest większa niż w jakiejkolwiek innej kabinie dostępnej w Europie. Wnętrze kabiny zostało zaprojektowane w najdrobniejszym szczególe: funkcjonalny układ kabiny, prawidłowe wymiary, usytuowanie urządzeń - powodują, że kierowca ma do dyspozycji tyle miejsca, że nie odczuwa natłoku i ograniczeń. Kabina sypialna „R” może być dostosowana do wymagań klienta. Można ją wyposażyć dla dwóch o lub dla samodzielnego kierowcy, który może cieszyć się maksymalnym komfortem i przestronnym wnętrzem. W kabinie jednoosobowej znaleźć nożna więcej wolnej przestrzeni dla pracy i odpoczynku. Duży fotel po stronie pasażera jest miejscem, na którym można usiąść podczas postoju, zjeść posiłek, posłuchać wiadomości, a nawet obejrzeć na żywo mecz w TV. Z drugiej strony, kabina dwuosobowa może służyć jako w pełni wyposażone miejsce pracy na długich trasach międzynarodowych. Kabina ta posiada dwie leżanki, dwa konwencjonalne fotele (obydwa z pasami bezpieczeństwa) i wystarczającą ilość miejsca na bagaż i rzeczy osobiste.

• Kabina jednoosobowa jest dostarczana standardowo z jedną, dużą leżanką do spania. Jest ona mocowana mniej więcej w poło wie wysokości tylnej ściany kabiny, w pozycji złożonej płasko przylega do ściany.

• W pozycji rozłożonej pojedyncza leżanka zapewnia dość miejsca na wygodny nocny wypoczynek. Możliwe jest pozostawienie leżanki w tej pozycji nawet wtedy, gdy kierowca prowadzi pojazd siedząc w swoim fotelu za kierownicą, bez ograniczania regulacji ustawienia fotela.

• Kabina jednoosobowa ma taki sam fotel jak kabina Topline po stronie pasażera, zamiast konwencjonalnego siedzenia dla pasażera.

Alternatywa: opcja dla dwóch osób.

Kabina dla dwóch osób jest wyposażona dla dwóch kierowców, którzy dzielą między sobą czas prowadzenia samochodu na dalekich trasach, aby jak najszybciej pokonać odległość. W tym wykonaniu kabiny położono nacisk na zapewnienie wysokiego standardu komfortu dla obydwu osób, niezależnie od tego, czy pojazd jest w ruchu, czy stoi na parkingu na krótką przerwę.

• Kabina ta wyposażona jest w dwie składane leżanki mocowane na tylnej ścianie oraz we w pełni regulowane siedzenie pasażera posiadające własne pasy bezpieczeństwa.

Dużo wolnej przestrzeni i miejsca na bagaż.

Niezależnie od tego, na którą wersję kabiny padnie wybór, wszystkie one mają kilka miejsc przeinaczonych na przewożenie różnych przedmiotów. Obydwie kabiny posiadają zamykane schowki, dostępne tylko z zewnątrz, przeinaczone na specjalne wyposażenie, narzędzia i płyny samochodowe. Kabina posiadają również schowki nad głową dużą szufladę w części środkowej deski rozdzielczej. W kabinie jednoosobowej istnieje możliwość wykonania dużego schowka szuf1adowego z przegródkami. Jest on umieszczony pod leżanką i po wyciągnięciu może być przekształcony w wygodny stolik. Okablowanie - podobnie jak w kabinie Topline jest przewidziane dla szerokiej gamy dodatkowego wyposażenia. Na przykład do podłączenia chłodziarki, telefonu komórkowego. TV lub urządzeń do podgrzewania żywności i napojów. Kiedy przychodzi czas na postój, wszechstronność kabiny staje się bardzo widoczna. Regulacja siedzeń, dźwigni zmiany biegów, kolumny kierownicy pozwala na stworzenie dużej wolnej przestrzeni do swobodnego odpoczynku.

• Kolumna kierownicy może być przechylona do pionowej pozycji „parkingowej”. Dźwignia zmiany biegów składa się poziomo przy podłodze. Wynik: więcej wolnego miejsca w kabinie.

• Siedzenie kierowcy może zostać odsunięte do tyłu, dzięki czemu powstaje dodatkowa wolna przestrzeń przed siedzeniem.

• Płaski tunel silnika ułatwia przechodzenie z jednej strony kabiny na drugą.

POWRÓT <<